دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1395 - 14:28

نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان  بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی می‌شود

پویا محمودیان مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، پیرو برگزاری موفقیت‌آمیز بیست و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در خرداد ماه سالجاری و استقبال بالای بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان از رویداد مذکور، درخواست‌های متعدد هنرمندان و صنعتگران و ظرفیت‌های موجود پایتخت، هماهنگی برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در دستور کار معاونت قرار گرفت.
کد خبر : 158478

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی معاونت صنایع دستی، پویا محمویان مدیرکل دفتر صادرات معاونت صنایع دستی گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی روز پنجشنبه 28 بهمن ماه تا 1 اسفند ماه در سالن شماره 10 و 11 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16 برگزار خواهد شد.


مراسم افتتاحیه این نمایشگاه نیز ساعت 10:30 پنجشنبه 28 بهمن با حضور سرکار خانم احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، غدا هجاوی رئیس اتحادیه صنایع دستی در آسیا و اقیانوسیه، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و جمعی از مدیران و هنرمندان کشوری در محل نمایشگاههای بین‌المللی برگزار می‌شود.


مدیرکل دفتر صادرات بیان کرد: در این نمایشگاه که با وسعت 2400 متر مربع در اختیار استانها قرار گرفته است، هنرمندان و تولیدکنندگان از 31 استان کشور مشارکت داشته‌اند. در این نمایشگاه 174 مترمریع فضای رایگان از سوی معاونت صنایع دستی کشور در اختیار هنرمندان استان های محروم کشور قرار داده شده است.


وی در ادامه چنین گفت: بخش‌های بازرگانی مشارکت‌کننده این نمایشگاه‌ها، واحدهای صنفی، فروشگاه‌های اینترنتی، صادرکنندگان و انجمن بانوان است و بالاترین مشارکت مربوط به استان‌های اصفهان و تهران (هرکدام بالغ بر 25 غرفه ) اختصاص دارد. 6 چادر عشایری نیز در محوطه نمایشگاه حضور دارند.


همچنین نمایشگاه‌های همزمان با این نمایشگاه، نهمین نمایشگاه طلا، جواهر، ساعت و صنایع وابسته ( 28 بهمن‌ماه تا 1 اسفندماه) و سومین نمایشگاه بین‌المللی ابزارآلات، قالب و ماشین ابزار ( 29 بهمن ماه – 1 اسفندماه) است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته